.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه حضور ژانرال در تیم نظامی ملوان
قلعه نویی در باتلاق انزلی
قلعه نویی ریسک بزرگی کرده و برای حضور در ملوان یک عمر آبروی فوتبالی اش را وسط گذاشته است.

شمال نیوز: بدون شک امیر قلعه نویی بزرگترین ریسک زندگی اش را کرده است.ریسکی که شاید تمام آنچه او در این چند سال در فوتبال جمع کرده است را به باد بدهد؛حضور در ملوان.تیمی که در لیگ برتر چهاردهم فقط چند قدم مانده بود تا به دسته پایین تر سقوط کند.

به گزارش شمال نیوز، قلعه نویی و یک خودکشی! کمتر از سه هفته به آغاز لیگ برترمانده است و آیا مربی ای با تجربه قلعه نویی نمی داند که کار کردن در تیم بدون ستاره ملوان،آن هم در شرایطی که هوادارانش به کمتر از برد راضی نمی شوند یک ریسک بزرگ است؟هرچقدر هم که مدیر عامل متمول انزلی چی ها بگوید نیازهای قلعه نویی را برآورده می کنیم و بازیکنانی که او می خواهد را جذب می کنیم اما باید گفت که کدام بازیکنان؟

هر تغییر و تحولی که بوده در هفته های اخیر انجام شده است.تیم ها در اردوهای خارجی شان هستند و ستاره ها هم تیم های خودشان را انتخاب کرده اند.قلعه نویی در باتلاق انزلی

قلعه نویی هم خودش را شوکه کرد هم طرفدارانش را.نگاهی به بازار نقل و انتقالات نشان می دهد بازیکنانی که بیرون مانده اند یا بازیکنان فصل قبل خود قلعه نویی بوده اند و یا بازیکنانی مثل کریم انصاری فرد هستند که امسال نمی خواهند در خارج از کشور فوتبال بازی کنند.امیر حسین صادقی،هاشم بیک زاده،محسن فروزان و سلیمان فلاح و ...آیا واقعا بازیکن دیگری هست که قرار باشد برای تقویت تیم سال قبل ملوان به انزلی برود؟هرچند که ملوانی ها یک تیم ریشه دار هستند و بازیکنان آن برای این تیم هر کاری انجام می دهند اما ....

قلعه نویی آبروی چندین ساله اش را دریک کفه ترازو و پول و فوتبال(به خاطر بیرون نماندن از لیگ برتر)را در کفه دیگر ترازو گذاشته است و قرار است خودش را در آزمونی جدی محک بزند.باید دید در پایان فصل کدام کفه ترازو به سمت سنگین تر پایین می رود؟

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.